Kontaktirajte nas
Pokličite nas
VENUS Vanja Štibelj s.p. Tenetiše 43 Golnik

SPLOŠNI POGOJI

-   DOBAVNI ROK

-   NAČIN PLAČILA

-   CENE

-   POGODBA

-   ODSTOP OD POGODBE

-   PRITOŽBE IN SPORI

-   STVARNA NAPAKA

-   VRAČILO PO MERI IZDELANEGA NATIKAČA

-   TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

-   VARNOST

DOSTAVA STROŠKI DOSTAVE

Izdelki so dostavljeni preko Pošte Slovenije in stroške dostave poravna kupec ob dostavi po ceniku Pošte Slovenuje. Stroške dostave krije kupec ne glede na opcijo plačila. Pri vrednostih nad 100.00 € stroške dostave krije mi.

DOBAVNI ROK

Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi. Rok dobave je od 1 do 14 dni. Lahko se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru se bomo potrudili in vam izdelek dobavili v najkrajšem možnem roku.

NAČIN PLAČILA

Nudimo vam naslednje načine plačila: plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu.

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila . Vse cene vsebujejo DDV. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

POGODBA

Kupoprodajna pogodba (račun) je shranjen na sedežu ponudnika in je kupcu dostopna vsak delovni dan med 10. in 15. uro.

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico skladno s 43.čl. Zakonom o varstvu potrošnikov, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek , ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe s sporočilom na info@lomm.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v štirinajstih dneh po sporočilu. V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno.

Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. "VENUS" Vanja Štibelj s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

izdelek nima lastnosti, ki so nujne za normalno uporabo

izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo katero kupec kupuje, prodajalcu pa je bila znana

izdelek, ki je bil izročen stranki ni enak vzorcu, ki je bil predstavljen preko obvestila

Kako se preverja primernost artikla?

Izdelek se preveja z drugim izdelkom, ki je enake vrste in mora biti brezhiben. Mora se tudi ujemati z izjavami na samem izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora v zakonsko določenem roku in natančnim opisom stvarne napake obvestiti in nam obenem omogočiti pregled izdelka. Za prenos obrazca za prijavo stvarne napake kliknite tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka sporoči, da vrača izdelek in odstopa od pogodbe. Ob tem mu ni treba navest razloga a izdelek mora biti nerabljen in nepoškodovan. Od prevzema izdelka se začne šteti rok. To velja samo za fizične fizične osebe. Odstop od pogodbe kupec sporoči na email: info@lomm.si
Za prenos obrazca kliknite tu.

Izdelek vrnete na naslov podjetja: 
Vanja Štibelj s.p. Tenetiše 43 Golnik 4204
Izdelek mora biti vrnjen v roku za odstop od pogodbe.
Strošek za kupca je poštnina, ki je obračunan s strani dostavne službe. Izdelek je treba vrniti v roku 30 dni od odstopa od pogodbe.
V primeru naročila izdelka po naročilu kupec nima možnosti odstopa od pogodbe.
Vračilo zneska je izvedeno najkasneje v 14 dneh od odpovedi od pogodbe. To se izvede s plačilom na transakcijski račun stranke zaradi zagotavljanja evidence. Vračilo ni možno v gotovini.
Na TRR se vrne le znesek, ki je bil vplačan. V primeru koriščenja promocijskih kod za popust se vrne točno tak znesek kot je bil plačan. V primeru koriščenja darilnega bona se vrne darilni bon.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

VRAČILO PO MERI IZDELANEGA NATIKAČA

Perilo izdelano po meri (custom-made) je izdelani samo za Vas, tako da vračilo izdelka ni mogoča.


Preden naročite izdelek, preberite naštete informacije:

Odtenki barve niso povsem točni, ker izdelek oblikujete preko digitalnega vmesnika. Vendar pa odstopanja barv od realnih niso velika.

Ko potrdite naročilo in oddate naročilo, gre naročilo takoj v obdelavo. Tako naročila ne morete več preklicati.

Dobavni rok po meri izdelanega natikača je do 10 dni delovnih dni. 

TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA


Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

VARNOST

Za varen nakup v spletni trgovini VENUS skrbijo najsodobnejši ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov

Vsi vaši zaupni podatki, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa ali registracije, in se takrat prenašajo po internetu, so ustrezno kodirani, tako da ni možnosti, da bi jih lahko razbrala kakšna tretja oseba. V ta namen spletna trgovina uporablja tehnologijo SSL zaščito v varovano z 256 bitnim ključem

SPLOŠNI POGOJI

DOBAVNI ROK

NAČIN PLAČILA

CENE

POGODBA

ODSTOP OD POGODBE

PRITOŽBE IN SPORI

STVARNA NAPAKA

VRAČILO PO MERI IZDELANEGA NATIKAČA

TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

VARNOST

DOSTAVA STROŠKI DOSTAVE

Izdelki so dostavljeni preko Pošte Slovenije in stroške dostave poravna kupec ob dostavi po ceniku Pošte Slovenuje. Pri vrednostih nad 100.00 € stroške dostave krije mi.

DOBAVNI ROK

Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi. Rok dobave je od 1 do 14 dni. Lahko se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru se bomo potrudili in vam izdelek dobavili v najkrajšem možnem roku.

NAČIN PLAČILA

Nudimo vam naslednje načine plačila: plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu,

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila . Vse cene vsebujejo DDV. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

POGODBA

Kupoprodajna pogodba (račun) je shranjen na sedežu ponudnika in je kupcu dostopna vsak delovni dan med 10. in 15. uro.

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico skladno s 43.čl. Zakonom o varstvu potrošnikov, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek , ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe s sporočilom na info@lomm.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v štirinajstih dneh po sporočilu. V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno.

Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. "VENUS" Vanja Štibelj s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

izdelek nima lastnosti, ki so nujne za normalno uporabo

izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo katero kupec kupuje, prodajalcu pa je bila znana

izdelek, ki je bil izročen stranki ni enak vzorcu, ki je bil predstavljen preko obvestila

Kako se preverja primernost artikla?

Izdelek se preveja z drugim izdelkom, ki je enake vrste in mora biti brezhiben. Mora se tudi ujemati z izjavami na samem izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora v zakonsko določenem roku in natančnim opisom stvarne napake obvestiti in nam obenem omogočiti pregled izdelka. Za prenos obrazca za prijavo stvarne napake kliknite tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka sporoči, da vrača izdelek in odstopa od pogodbe. Ob tem mu ni treba navest razloga a izdelek mora biti nerabljen in nepoškodovan. Od prevzema izdelka se začne šteti rok. To velja samo za fizične fizične osebe. Odstop od pogodbe kupec sporoči na email: info@lomm.si
Za prenos obrazca kliknite tu.

Izdelek vrnete na naslov podjetja: 
Vanja Štibelj s.p. Tenetiše 43 Golnik 4204
Izdelek mora biti vrnjen v roku za odstop od pogodbe.
Strošek za kupca je poštnina, ki je obračunan s strani dostavne službe. Izdelek je treba vrniti v roku 30 dni od odstopa od pogodbe.
V primeru naročila izdelka po naročilu kupec nima možnosti odstopa od pogodbe.
Vračilo zneska je izvedeno najkasneje v 14 dneh od odpovedi od pogodbe. To se izvede s plačilom na transakcijski račun stranke zaradi zagotavljanja evidence. Vračilo ni možno v gotovini.
Na TRR se vrne le znesek, ki je bil vplačan. V primeru koriščenja promocijskih kod za popust se vrne točno tak znesek kot je bil plačan. V primeru koriščenja darilnega bona se vrne darilni bon.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

VRAČILO PO MERI IZDELANEGA NATIKAČA

Perilo izdelano po meri (custom-made) je izdelani samo za Vas, tako da vračilo izdelka ni mogoča.


Preden naročite izdelek, preberite naštete informacije:

Odtenki barve niso povsem točni, ker izdelek oblikujete preko digitalnega vmesnika. Vendar pa odstopanja barv od realnih niso velika.

Ko potrdite naročilo in oddate naročilo, gre naročilo takoj v obdelavo. Tako naročila ne morete več preklicati.

Dobavni rok po meri izdelanega natikača je do 10 dni delovnih dni. 

TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA


Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

VARNOST

Za varen nakup v spletni trgovini VENUS skrbijo najsodobnejši ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov

Vsi vaši zaupni podatki, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa ali registracije, in se takrat prenašajo po internetu, so ustrezno kodirani, tako da ni možnosti, da bi jih lahko razbrala kakšna tretja oseba. V ta namen spletna trgovina uporablja tehnologijo SSL zaščito v varovano z 256 bitnim ključem

VENUS Vanja Štibelj s.p., Tenetiše 43 4204 GOLNIK T: +38642565544, E: venus@venus.si
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih